Managed Services

De Managed Service is specifiek ontworpen voor klanten die het gemak willen van een cloud versie maar tegelijkertijd de server in hun eigen serverpark willen hebben. Deze dienst wordt gerealiseerd vanuit ons hoofdkantoor in Nederland en bevat :

  • De installatie van de software
  • Periodiek onderhoud aan het systeem (24×7 monitoring en backup oplossingen zijn beschikbaar als optionele add-on).
  • Het up-to-date houden van het systeem d.m.v. de beschikbare  hotfixes en updates.
  • Analyse van verstoringen direct op het systeem zonder de noodzaak om screenshots te maken, logbestanden te versturen, etc. Tevens al het beheer van de ondersteuningsvragen   van de klant.
  • Documentatie van alle configuraties / configuratiewijzigingen.

Deze service wordt doorbelast per productie-instantie per jaar, inclusief een staging systeem waar updates en hotfixes kunnen worden uitgetest voor de overgang naar productie. Het staging systeem wordt indien mogelijk ook gebruikt voor het onderzoeken van verstoringen. Een standby fail-over instantie voor business continuiteit telt als een productie-instantie maar is inclusief een gedocumenteerde 6-maandelijkse fail-over test.

De kosten van deze dienst zijn als volgt opgebouwd:

  • Een eenmalige service set-up fee
  • Een Managed Services fee per productie-instantie per jaar

Natuurlijk is de keuze aan uw welk systeem u onder managed services wilt plaatsen, echter verstoringen die voorkomen uit de integratie met systemen die niet onder ons beheer vallen worden tegen uurtarief doorbelast tenzij deze verstoringen voortkomen uit bugs in Onepoint Projects.

Neemt u aub contact met ons op via het contactformulier of per email naar  sales @ puntuitprojecten punt nl.